|

System B2B - w jaki warto zainwestować?
tem B2B to platforma e-commerce przeznaczona do obsługi klientów biznesowych. Jeśli sprzedajesz swoje produkty innym przedsiębiorcom, system B2B jest rozwiązaniem dla Ciebie. Sprawdź, czym powinien charakteryzować się funkcjonalny panel B2B i jak pomoże zoptymalizować obsługę sprzedaży w Twojej firmie.

  1. System B2B – jak wybrać?
  2. CMS Online – kompleksowe prowadzenie firmy
    1. Jak to działa?
  3. System B2B – najważniejsze funkcje
    1. Spersonalizuj system B2B - bsxB2B

System B2B – jak wybrać?

Wybór systemu B2B zacznij od przeanalizowania narzędzi do prowadzenia firmy, które już posiadasz.

  • Z jakiego programu do wystawiania faktur korzystasz? Czy program do obsługi sprzedaży spełnia wszystkie Twoje wymagania?
  • Jakiego programu do prowadzenia magazynu używasz?
  • Czy masz firmowy hosting i przechowujesz swoje firmowe dane w zabezpieczonej chmurze?
  • Jak wygląda Twoja firmowa strona WWW?

Do tych narzędzi wkrótce dołożysz system B2B. Sprawdź, czy te wszystkie systemy będą ze sobą w jakikolwiek sposób kompatybilne!

CMS Online – kompleksowe prowadzenie firmy

Usługi dostarczane przez BinSoft pozwolą Tobie wyposażyć się w narzędzia do kompleksowego zarządzania biznesem.

  • Obsługuj zamówienia z różnych źródeł – zamówienia z systemu B2B, zamówienia złożone przez klientów przez telefon czy e-mail itp.
  • Wystawiaj faktury i udostępniaj je online z możliwością elektronicznej płatności
  • Prowadź pełną gospodarkę magazynową
  • Wystawiaj i udostępniaj online oferty z możliwością elektronicznej akceptacji i/ lub płatności
  • Zarządzaj działaniami z zakresu CRM
  • Obsługuj system B2B
  • Zarządzaj firmową stroną WWW
  • Prowadź sklep internetowy.

Zabezpieczona baza danych bsxCloud w połączeniu z funkcjonalną aplikacją mpFirma da Ci szereg korzyści:

  • jeden CMS do zarządzania programem sprzedażowo-magazynowym, systemem B2B, sklepem internetowym i stroną WWW
  • jeden dostawca usług, z którym się kontaktujesz
  • jedna zabezpieczona baza danych, w której przechowujesz wszystkie firmowe dane.

Taka kompleksowa obsługa to nie tylko wygoda lecz także:

  • optymalizacja pracy
  • optymalizacja kosztów.

Warto poświęcić czas na znalezienie dostawcy rozwiązań dla firm, którego usługi spełnią Twoje oczekiwania. Zwróć uwagę także na jakość obsługi klienta i styl współpracy objęty przez wybraną przez Ciebie firmę.

Jak to działa?

Zamówienie lub zapytanie ofertowe, które Twoi klienci złożą w systemie B2B, wpadnie do odpowiedniego modułu w Twojej aplikacji mpFirma. Stamtąd je obsłużysz.

System B2B – najważniejsze funkcje

  • Autoryzowany dostęp do platformy

Twoi kontrahenci będą zakładać konto w systemie B2B. Możesz autoryzować dostępy do platformy, w pełni kontrolując, kto będzie się logować do panelu.

  • Indywidualne cenniki, ceny na produkty i rabaty
  • Indywidualny dostęp do widoku:
    • konkretnych produktów
    • kategorii produktów
    • informacji o stanach magazynowych danych produktów.
  • Każdemu klientowi ustalisz:
    • formę płatności
    • termin płatności
    • formę dostawy.
  • Możliwość składania zapytań ofertowych

Możesz umożliwić swoim klientom składanie zapytań ofertowych i ilościowych o dane produkty.

Te wszystkie funkcje posiada bsxB2B. Chcesz wiedzieć więcej na temat tej platformy? Napisz do nas!

Spersonalizuj system B2B - bsxB2B

  • Wybierz 1 z 10 dostępnych kolorystyk platformy
  • Zmień okno logowania (ustaw własną grafikę obrazek i ustal miejsce formularza logowania do panelu)
  • Wybierz sposób wyświetlania produktów – lista, kafelki
  • Dodaj slajder w dashboardzie lub na pulpicie
  • Wymień elementy pulpitu i obrazek w tle.

Współpracujesz z zagranicznymi przedsiębiorcami? bsxB2B jest dostępne w kilku wersjach językowych!

Platforma B2B może być kolejnym etapem cyfryzacji Twojego przedsiębiorstwa. Chcesz sprawdzić, jak działa bsxB2B? Skontaktuj się z nami!

Aby Twoja firma mogła odnosić sukcesy

musisz wyposażyć ją w odpowiednie narzędzia