07 Lis |

Wystawiaj faktury online za darmo

Serwis internetowy do obsługi firmy, za który płacisz tylko wtedy, kiedy z niego korzystasz? Funkcjonalne pakiety, które zmieniasz, kiedy naprawdę tego potrzebujesz? Możliwość przejścia na wersję darmową w każdym momencie? Fakturowanie w cenie dużej pizzy z czasów przed inflacją galopującą niczym transmitowane w jedynej słusznej TV dostawy węgla? To nie jest sen polskiego przedsiębiorcy. Ten nie śpi od dawna. To aleFaktury - aplikacja do wystawiania faktur online - fakturowo spełni wszystkie Twoje wymagania.

Fakturowanie online za darmo

Wystawianie faktur za darmo jest możliwe. Co więcej, z aleFaktury możliwe jest korzystanie z funkcjonalnego narzędzia do zarządzania sprzedażą bez żadnych opłat.

Wystawianie faktur i drukowanie paragonów

Dzięki aplikacji nie tylko wystawisz dokumenty handlowe takie jak faktury, lecz także wydrukujesz paragony na drukarkach fiskalnych. Nie musisz instalować żadnego oprogramowania. Aplikacja przeglądarkowa do obsługi firmy – aleFaktury – pozwala zalogować się do swoich firmowych danych z każdego urządzania z dostępem do Internetu. Dzięki temu możesz pracować z laptopa, komputera stacjonarnego, smartfona i tabletu, gdziekolwiek jesteś i zawsze, kiedy tego potrzebujesz. Twoje faktury są na wyciągniecie ręki. Wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej.

Darmowy pakiet aleFaktury Green

Darmowy pakiet aleFaktury Green sprawdzi się, jeśli prowadzisz małą firmę lub szukasz aplikacji do faktur dla JDG. Bez żadnych opłat możesz korzystać z takich funkcjonalności jak: - faktury sprzedażowe i kosztowe - faktury VAT, bez VAT ,VAT marża, proforma, zaliczkowe i zaliczki końcowe, odwrotne obciążenie, WDT, rachunki, korekty - faktury walutowe i w językach obcych - drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych - obsługa ofert - weryfikacja VAT/VIES - sprawdzanie poprawności polskich numerów NIP - dane z bazy CiDG i GUS - obsługa JPK - import wyciągów bankowych.

aleFaktury Green nie posiada ograniczeń czasowych. Oznacza to, że tego pakietu możesz korzystać z zawsze, kiedy potrzebujesz. Jedyne ograniczenia są związane z liczbą dokumentów generowanych w miesiącu. Wersja darmowa pozwala na wygenerowanie: do 10 faktur, do 50 paragonów i do 2 ofert w każdym miesiącu.

Jeśli limity nie są dla Ciebie, możesz skorzystać z płatnego pakietu. Producent przewidział aż 3: - Silver - Gold - Platinum.

Programy różnią się dostępem do funkcjonalności i integracji oraz limitami użytkowników i prowadzonych firm.

Zmiana wersji płatnej na darmową i odwrotnie

Producenci aleFaktury umożliwiają migrację między pakietami. Aby przejść z wersji darmowej na wersję płatną - Silver, Gold lub Platinum, wystarczy zalogować się na alefaktury.pl i przejść do menu Użytkownik -> Narzędzia -> Rozliczenia -> Pakiety, wybrać odpowiedni pakiet i dokonać płatności.

Możliwa jest także zmiana posiadanego pakietu na niższy (tańszy lub bezpłatny). Należy jednak pamiętać, że zmiana następuje w chwili zakupu nowego pakietu lub wybrania pakietu bezpłatnego i wiąże się z dostępem jedynie do tych funkcjonalności i danych, które posiada i obsługuje nowy pakiet.

Prowadzenie magazynu

Prowadzisz magazyn? Już od pakietu Gold możesz robić to online. Generuj dokumenty magazynowe i udostępniaj je online. Obsługa magazynu w aleFaktury to:

  • różne metody kolejkowania
  • obsługa kodów GTU
  • inwentaryzacja
  • spis z natury
  • dokumenty magazynowe (PZ, WZ, PW, RW, MM i inne)
  • udostępnianie magazynu w formie zaszyfrowanego linku.

Integracja z BaseLinker i Furgonetką – obsługa zamówień

Jeśli prowadzisz sprzedaż różnymi kanałami i na wielu platformach, pakiet Platinum jest dla Ciebie. Integracja z brokerem zamówień Furgonetka ułatwi Tobie zamawianie kuriera i organizowanie wysyłki paczek.

BaseLinker pozwoli na import zamówień z różnych źródeł zewnętrznych i obsługę zamówień z każdego kanału i platformy, na której prowadzisz sprzedaż, w jednej aplikacji.

W aleFaktury:

  • zrealizujesz zamówienie
  • wygenerujesz fakturę lub paragon
  • zamówisz kuriera.

Obsługa JPK

Aplikacja do wystawiania faktur z telefonu – aleFaktury została przygotowana z myślą głównie o polskich przedsiębiorcach. Dlatego obsługuje pliki JPK – pozwala je wygenerować oraz wysłać bezpośrednio do Ministerstwa Finansów. aleFaktury obsługuje: JPK-V7K, JPK-V7M, JPK-FA i JPK-MAG.

Obsługa KSeF

Już wkrótce Krajowy System e-Faktur – KSeF będzie obowiązywał wszystkich polskich przedsiębiorców. Dlatego tak ważne jest, aby szukać rozwiązań, które są przygotowane do obsługi KSeF. Wybierając program do faktur, poświęcamy temu czas – wybór rozwiązania, nauka obsługi, inwestycja w licencję i ewentualne wdrożenie… Szkoda byłoby za chwilę ten proces przechodzić od nowa. Przed inwestycją w aplikację do obsługi sprzedaży, należy wziąć pod uwagę nie tylko bieżące wymagania ministerstwa, lecz także zaplanowane zmiany. Niewątpliwą zaletą aplikacji przeglądarkowej jest łatwy dostęp do wszystkich jej funkcjonalności – bez konieczności instalowania pakietu na Twoim urządzeniu, bez organizowania bazy danych oraz bez wykonywania aktualizacji. Aplikacja przeglądarkowa to zawsze najnowsza wersja aleFaktury dostępna w Twoim telefonie, tablecie lub laptopie – wystarczy dostęp do Internetu.

Aby Twoja firma mogła odnosić sukcesy

musisz wyposażyć ją w odpowiednie narzędzia