Zaistnienie w e-commerce może okazać się niesamowitym motorem napędowym Twojego biznesu, bez względu na to, czy przeniesiesz go do sieci w całości, czy też e-handel będzie jedynie częścią prowadzonych przez Ciebie działań. Na sukces składa się wiele czynników – jakość oferowanego przez Ciebie produktu, podjęte i prowadzone działania marketingowe, sposób obsługi klienta oraz narzędzie, które wybierzesz do tej obsługi. Właśnie dlatego tak wiele uwagi poświęcamy e-sklepom i panelom B2B. Wybór dostępnych na rynku narzędzi jest coraz większy, a my, niestety, bardzo często wybieramy je niczym nowe etui na iPhone'a – kierując się intuicją i emocjami. Nie tędy droga! Po lekturze naszego ostatniego wpisu już wiesz, czy potrzebujesz sklepu internetowego czy panelu B2B. Jeśli wciąż się wahasz, zajrzyj tutaj! Jeśli natomiast już wiesz, że szukasz rozwiązania, które pozwoli Ci na handel z innymi firmami, zostań ze mną i przekonaj się, czym powinien charakteryzować się dobry panel B2B.